POZOR! Podnikatelé a firmy.
Objevte postup, jak zvýšit tržby a zajistit nepřetržitý přísun nových zákazníků pro váš business pomocí sociálních sítí.
Nemusíte být zkušený markeťák, aby vám sociální sítě mohly vydělávat.
Musíte ovšem pochopit, jak na nich marketing funguje.
Díky tomuto klíčovému postupu získáte možnost, aby se vaše podnikání rozvíjelo prostřednictvím Facebooku a Instagramu.

Otázky, které pravděpodobně řešíte:
- Cítíte, že sociální sítě mají velký potenciál, ale nevíte, jak toho využít
- Hledáte cestu, jak získat více zákazníků
- Řešíte, jak zvýšit tržby, abyste mohli rozvíjet váš business
- Víte, že je na sociálních sítích téměř každý, ale přesto se vám tam nedaří prodávat a nacházet nové zákazníky
- Už jste si založili Facebookovou stránku i Instagram, spustili propagaci, ovšem stále se nic neděje
... Nevěšte hlavu! NENÍ to vaše vina a s největší pravděpodobností jste na tom podobně jako většina dalších firem a podnikatelů.
"Ty sociální sítě prostě nefungujou...!" Řekl mi můj známý.
Pozastavil jsem se a zeptal se sám sebe...
"Jak je možné, že sociální sítě tolika projektům nevydělávají? Co za tím je? U drtivé většiny projektů, na kterých se podílím, přinášejí sociální sítě skvělé výsledky..." ... Přemýšlel jsem a pak přišel na hlavní příčinu!
Není to o sociálních sítích, je to o informacích, které máme. Marketing na sociálních sítích může fungovat komukoli,
kdo se naučí základní principy a pochopí je.
DŮKAZ?
Pokud se na to podíváme ze zcela objektivního hlediska, tak jen u nás v Česku je na sociálních sítích přes 5,2 milionů aktivních uživatelů. Tito uživatelé tráví v průměru 2 hodiny a 20 minut na sociálních sítích každý den! Přesně tolik času máme, aby se z uživatele stal náš platící zákazník.
Online obchody mají téměř 2 a půl hodiny denně, aby se uživatelé dostali k nim na web a zakoupili produkt.
Restaurace mají téměř 2 a půl hodiny denně, aby navnadili chuťové buňky uživatele a nalákali ho zarezervovat si stůl.
Realitní makléři mají přes 2 a půl hodiny denně, aby oslovili uživatele, kteří chtějí prodat svou nemovitost.
Kadeřníci mají přes 2 a půl hodiny denně, aby ukázali své umění veřejnosti, a zvýšili poptávku po svých službách.
Markeťáci, grafici, designeři mají přes 2 a půl hodiny denně, aby sdíleli své success stories a přilákali nové klienty.
... A mohl bych jmenovat mnohé další!
Zkrátka kdokoli na sociálních sítích může najít své zákazníky.
Každopádně to, že se vám momentálně na sociálních sítích nedaří, NENÍ VAŠE CHYBA! Sám jsem si prošel obdobím, kdy jsem si založil Facebookovou stránku, začal publikovat příspěvky a propagoval je tlačítkem "propagovat". Ztratil jsem desítky tisíc. I když reklama nic nepřinášela, stále jsem naivně věřil a čekal na zázrak.
Odmítal jsem tento fakt přijmout a začal se v oblasti marketingu na sociálních sítích rozvíjet. Od té doby uplynulo téměř 6 let a já se díky svému počátečnímu fiasku stal specialistou. Pomohl jsem už desítkám projektů a dále spravuji Facebook marketing pro významné české společnosti.
Sociální sítě se rozrůstají rychlostí světla, a tak není divu, že většina z nás se nestíhá zorientovat, jak tento zcela nový druh marketingu pojmout. A co hůř, nemáme možnost se to nijak naučit. Všude jen samé články a školení, kde se dozvídáme, na co máme kliknout... Bohužel jen "něco naklikat" - byť podle rad zkušených lektorů, většinou nestačí. A co dělat potom, když jsme vše nastavili podle návodu, ale požadované výsledky jsou stále v nedohlednu? O tom už se nedozvíme nic...
A tak většina lidí dělá to, co já před 6 lety... Přidá něco na Facebook, propaguje to a čeká, co se bude dít.
Kde nastal ten zlom a marketing
na sociálních sítích mi začal fungovat?
Úspěch na sociálních sítích NENÍ o tom založit si Facebook nebo Instagram stránku, přidat několik příspěvků a čekat na zázraky.
To vám zákazníky ani peníze nepřinese!
Než vám odhalím, v čem profitabilní marketing na sociálních sítích spočívá, představte si na chvíli, jaké by pro vás bylo...
- ...získávat nové zákazníky každý den
- ...mít znatelně vyšší tržby a budovat stabilní klientelu
- ...předběhnout svou konkurenci mílovými kroky
- ...nebýt ve stresu a s čistou hlavou se soustředit na budování svého businessu
- ...nenastavovat žádné reklamy náhodně, ale přesně vědět, proč je tvořím a co od nich očekávám
- ...škálovat svůj business až do čísel, o kterých se vám předtím ani nezdálo
- ...podmanit si sociální sítě tak, že vám vydělávají, a vy tak máte čas na další důležité úkony
- ...mít více času pro sebe a pro své blízké
Cože? To jsou celkem nereálný řeči, ne? Ale kdepak, nejsou.
Sociální sítě změnily život mně, několika mým klientům a můžou i vám.
NAUČTE SE SOCIÁLNÍ SÍTĚ POUŽÍVAT SPRÁVNĚ A EFEKTIVNĚ.
PAK SE VÁM OTEVŘOU BRÁNY SE ZCELA NOVÝMI
A NEOMEZENÝMI MOŽNOSTMI.

Možná si říkáte, že to zní skvěle, ale realita je zcela jiná. A že je potřeba vrátit se nohama na zem. Naprosto to chápu. Kdybych sám nepřišel na to, jakou sílu sociální sítě mají a nebyl svědkem toho, kdy doslova během pár hodin dokázaly lidem vydělat statisíce, dokonce i miliony korun, nestal bych se jimi pravděpodobně tak posedlý.
Díky tomu se v tomto odvětví vzdělávám už 6 let. Spolupracoval jsem na desítkách projektů, nastavil tisíce kampaní, proinvestoval více než 70 milionů Kč a poptávky se hrnou ze všech stran. Sociální sítě vám můžou změnit život, stejně tak jako ho změnily mně.
VŠÍMÁM SI, ŽE VĚTŠINA SPOLEČNOSTÍ A PODNIKATELŮ, KTEŘÍ CHTĚJÍ DĚLAT MARKETING NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH, ZAČÍNAJÍ VĚCMI, KTERÉ NEJSOU VŮBEC PODSTATNÉ
- Začnou přidávat příspěvky na svůj profil, kde nemají žádné fanoušky
- Soustředí se, aby měli u příspěvků mnoho lajků a komentářů
- Propagují příspěvek skrze tlačítko "propagovat"
- Zvou na svou stránku všechny své přátelé, které jejich obsah v drtivé většině vůbec nezajímá
- Přemýšlí celý den nad tím, jaké příspěvky vytvořit a přidat na své profily
- Směřují uživatele na web, kde nemají správně nebo vůbec nasazený pixel (důležitý měřící kód)
TO JSOU DŮVODY, PROČ VÁM MARKETING NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH NEFUNGUJE A FUNGOVAT NEBUDE!
... DOBRÁ ZPRÁVA! JDE TO ZMĚNIT
JAK TO MŮŽETE DĚLAT LÉPE A EFEKTIVNĚJI?
POJĎME SI UKÁZAT KONKRÉTNÍ PŘÍKLADY.
1. Příklad - Jaroslav, majitel dvou e-shopů
Pan Jaroslav vlastní dva e-shopy středně velkého rozměru. Oslovil mě po několika neúspěšných pokusech, kdy experimentoval s Facebook marketingem na vlastní pěst a poté dokonce s agenturou.
Během prvních pár měsíců naší spolupráce se sociální sítě začaly podílet stabilně na více než 30 % celkových tržeb e-shopů. Přesně o tolik by pan Jaroslav přicházel každý rok, kdyby to s Facebookem vzdal.
Proč Facebook marketing Jaroslavovi nefungoval?
- Rozhodování se na základě špatných informacíJaroslav, stejně jako většina firem, šel na sociální sítě se záměrem zvýšit tržby a najít nové zákazníky. Byl mystifikován z různých článků, že mu s tím pomůžou stránky na Facebooku a Instagramu.
- Dezorientovanost v Business ManageruAni jeden z e-shopů nevyužíval správně Business manager. Jaroslav jej měl založený, ale nevěděl, k čemu je vlastně důležitý a jak se v něm správně pohybovat.
- Propagace postůVzhledem k tomu, že Jaroslav předpokládal, že mu s nalezením klientů pomůže primárně Facebooková stránka, začal publikované posty propagovat.
- Nevyužití pixeluDalší kámen úrazu byl v nevyuživání pixelu, chytrého měřícího kódu, který je klíčem k profitabilnímu marketingu na Facebooku a Instagramu.
- Vyhodnocování na základě špatných metrikJaroslava primárně zajímalo, kolik stojí kliknutí na reklamu. Na základě této metriky činil další kroky. Šokující pro mě bylo, že podle této metriky dále postupovala i agentura.
- Svěření kampaní agentuře zaměřené na Google a SklikKdyž si Jaroslav a jeho tým s Facebookem nevěděli rady, obrátili se na agenturu, která jim spravovala PPC kampaně na Googlu a Seznamu. Marketing na Facebooku a Instagramu je však kompletně něco jiného, což se negativně projevilo na dalších výsledcích.
Jak jsme nepříznivý vývoj změnili?
- Cílová skupina a personalizaceJasně jsme si určili, kdo je naše cílová skupina. Jak k ní hovořit, co jí nabídnout, abychom vzbudili zájem. Podle toho jsme mohli přejít k plánu s kampaněmi.
- Efektivní využití Business ManageruBusiness manager = místo, kde vzniká všechna ta magie. Přesně tam jsme začali nastavovat a optimalizovat kampaně. Díky možnostem, které tato platforma nabízí, jsme ihned zajistili lepší výsledky.
- Strategie a cíleUrčili jsme cíle, na jejichž základě jsem vytvořil strategii. Díky tomu jsme přesně věděli, čeho chceme dosáhnout, jaké akce budeme propagovat atd.
- Pokročilá implementace pixeluNastavili jsme správně pixel tak, aby mohl sbírat kvalitní data. Podle toho jsem mohl začít segmentovat kampaně na pokročilejší úrovni a využívat klíčové optimalizace.
- Vyhodnocení kampaníZe stavu : "Jo, máme super cenu za proklik." na: "Tyjo, máme skvělou cenu za nákup a nízké PNO!" Přesně k tomu jsme se dostali díky vyhodnocování kampaní na základě důležitých metrik, jako je PNO / ROAS.
- Práce se zákazníkyUvědomili jsme si, že nejcennější cílovou skupinou jsou naši zákazníci, a podle toho jsme také přistupovali ke kampaním. Udrželi jsme s nimi kontakt a znovu je oslovili.
A jaký byl finální výsledek?
Facebook a Instagram se stal pro Jaroslava jedním z hlavních marketingových kanálů generující přes 30 % tržeb.
Ano, pokud by Jaroslav na Facebook po prvních nezdařilých pokusech zanevřel, přicházel by doslova o miliony korun.
...A to ho bývalá agentura přesvědčovala o opaku. "Facebook je dobrý jen na budovaní brandu, ne na tržby"... říkali a mýlili se. 🙂
Co o tom říká sám Jaroslav?
Cítil jsem, že by pro nás sociální sítě mohly mít potenciál, a tak jsem nechal reklamní agenturu spustit první kampaně. Bohužel, nebyla zde téměř žádná návratnost. Odmítal jsem ovšem tento fakt přijmout a objevil jsem Darka. Poté, co nám Darek nastavil reklamní kampaně na sociálních sítích, Facebook a Instagram se pro nás staly jedny z hlavních marketingových kanálů generující značnou část celkových tržeb. Jen za poslední rok se Facebook podílel na 30 % tržeb našich e-shopů. Navíc se řadí k našim nejvýkonnostnějším kanálům. Spolupráce s Darkem změnila kompletně můj pohled na marketing na sociálních sítích.
Jaroslav, Outlet-alpine.cz a Ksporting.cz
Pan Jaroslav měl dvě možnosti. Vykašlat se na to a dále nepokračovat, zkrátka se spokojit s ostatními kanály, které mu generovaly zisk, anebo vytrvat a zkoušet to dále.
Přístup Jaroslava je velice inspirující. Většina společností sociální sítě vyzkouší bez potřebného know-how, a když nevidí výsledky, zanevře na ně. A to je velká škoda.
Možná jste frustrovaní a říkáte si, zní to pěkně, ale já takové možnosti nemám... Nevím, jak na to.
U prvního příkladu jsme si ukázali, že pouštět se do Facebook marketingu bez potřebných informací může mít fatální následky pro váš business. Vyzkoušíte to, nevidíte výsledky, a tak odcházíte... A tím dost možná necháváte ležet peníze na stole.
Pojďme se podívat na druhý příklad, kde klietovi začaly chodit poptávky ze dne na den.
2. příklad - Tadeáš a Tereza, majitelé designerského studia
Tadeáš a Tereza mají úspěšně designerské studio. Jejich cílem bylo získávat více zákazníků. Byli aktivní na Googlu, kde byla ovšem slabá odezva. Proto mě oslovili se zájmem o spolupráci na Facebook marketingu.
Během prvních pár hodin od spuštění propagace na Facebooku přišly první poptávky. Tomu však předcházelo neefektivní řešení situace, které opět vycházelo z nedostatku informací. Pojďme si ho shrnout níže.
Proč Facebook marketing Tadeášovi a Terce nefungoval?
- Příspěvky byly prioritouPřidávání příspěvků na profil, stále a dokola. Až se někdy Tadeáš s Terkou cítili frustrovaní tím, že neví, co přidávat.
- Propagování postůZveřejněné posty propagovali skrze tlačítko "propagovat příspěvěk" se špatně zvolenou optimalizací.
- Pixel... co?Pixel je klíčem k úspěšnému marketingu na sociálních sítích. Přesto je stále mnoha lidem neznámý. V tomto případě tomu nebylo jinak.
- Ladění feedu na InstagramuFeed na Instagramu může být určitě důležitý, ale neměl by být prvním krokem, na který se soustředíte. Tedy pokud je vaším cílem získat více klientů.
- Přehlcenost informacemiTadeáš s Terkou se vážně snažili zorientovat se v odvětví sociálních sítí. Dopadlo to ale spíše přehlcením informací, kdy se na každé stránce dočetli něco trošku jiného, aniž by získali ucelený pohled, který by jim dával smysl.
Jak jsme nepříznivý vývoj změnili?
- Konkurenční výhodaNávrhy interiérů a designů jsou velice konkurenční odvětví. Jako první jsme si jasně určili konkurenční výhody, na kterých jsme mohli začít stavět strategii.
- Pixel, ale šupem!Každý business, který má špatně implementovaný pixel... to zkrátka zabolí. Klient pak přichází o drahocenná data, která může využít a získat tak nové zákazníky. Proto jsme ihned implementovali rozšířené nastavení pixelu.
- Příprava reklamních formátůTerka s Tadeášem jsou velice šikovní návrháři interiérů. Chtěl jsem tedy reklamu postavit primárně na projektech, které s úspěchem realizovali.
- Emoce v kreativěPokud cílíme na uživatele, kteří nás neznají tzv. cold publikum, musíme vsadit na emoce. Snažili jsme se tedy do kreativ dostat něco, co v uživateli vyvolá emoci a on bude chtít zjistit více.
- A spouštíme!Po přípravě veškerých materiálů došlo ke spuštění kampaní. Během prvních pár hodin přišly první poptávky!
- Dlouhodobý brandingTo, že právě teď někdo nepotřebuje předělat svůj byt či dům, neznamená, že to nebude chtít za půl roku nebo třeba za rok. Proto jsme navrhli dlouhodobou strategii, která se potencionálním zájemcům připomíná a udržuje s nimi vztah.
A jak to celé dopadlo?
Facebook a Instagram začal generovat Tadeášovi a Terce nové poptávky pro jejich business!
Pokud by stále investovali do Google, který nepřinášel téměř žádné výsledky, přišli by o podstatnou část zajímavých poptávek.
Facebook a Instagram se tak neodmyslitelně zařadily
do jejich marketingového procesu.
Zpočátku jsme investovali hodně do Googlu, a tak nám nezbýval rozpočet na specialistu. Začali jsme si sociální sítě dělat sami... Bylo toho ale hodně. Museli jsme řešit hlavně náš business a starat se ještě o sociální sítě s vědomím, že ani nevíme, co děláme a jestli to přinese nějaký výsledek, bylo víc než frustrující. O to více jsem byl vděčný, když se našemu projektu začal věnovat takový profesionál jako je Darek. Jelikož to není jen Facebookový specialista, ale zároveň i podnikatel, dokázal náš projekt vidět pohledem, který jsme potřebovali.
Tadeáš a Tereza, společnost 2 Prostory
Většina firem musí zkrátka řešit svůj business a pokud si mají na vlastní pěst dělat i Facebook marketing, je důležité, aby měli potřebné informace! Jinak dělají zbytečnou práci, která je jenom frustruje.
Možná jste to už s Facebookem zkusili, ale nepřinesl vám takové výsledky, které jste očekávali...
Každý projekt je unikátní a je potřeba na něj nahlížet specifickým pohledem.
Proto vám strategie viz "klikni sem, klikni tam" nebudou nikdy fungovat. Musíte sociální sítě pochopit jako celek. Tam tají ledy, přátelé.
Ve druhém příkladu jsme si ukázali, že stačilo opravdu jen málo. Pozastavit se, nastavit základy, vymyslet strategii, pustit reklamí kampaně - a poptávky začaly chodit.
Nyní se podívejme na poslední příklad, kdy klient měl tak specifický produkt, že mu žádný kanál nefungoval... Tedy do doby, než se správně nastavila facebooková reklama.
3. příklad - Kuba, majitel e-shopu
Kuba přinesl na český trh specifický produkt: izraelské bylinné doplňky stravy. Jeden by očekával, že zde bude lavina kritiky, nicméně jsme skrze Facebook marketing dokázali vybudovat oblíbený brand se stabilní cílovou skupinou, která se ráda vrací a opětovně nakupuje.
Nebylo to ovšem tak růžové, jak se může zdát. Kuba investoval nemalé peníze do agentury, která mu nepřinesla během 3 měsíců téměř žádné nákupy.
Proč projekt Kubovi neprosperoval?
- Investoval pouze do Google AdsNa využití Google Ads není nic špatného, ba naopak! Jsou ovšem projekty, pro které Google Ads nefungují. Kuba do tohoto kanálu investoval desítky tisíc, to mu ovšem nepřineslo téměř žádné objednávky.
- Instagram jako prodejní kanálSvépomocí Kuba vybudoval Instagram o několika tisících fanoušků. Domníval se, že to bude jeho hlavní výkonnostní kanál. Většina sledujících ovšem byla nerelevantní. Bylo třeba přehodnotit účel Instagramu a začít na něj směřovat relevantní uživatele.
- Netušil, jak oslovit cílovou skupinuKuba věděl, kdo je cílová skupina, ovšem nevěděl, jak se k ní efektivně dostat a komunikovat s ní.
- Čekal na zázrakyTrvalo tři měsíce, než Kuba řekl: "DOST! Tohle nefunguje." a začal hledat nová řešení. Pokud už během prvního měsíce váš projekt negeneruje objednávky, něco je špatně. Nemá smysl čekat na zázraky.
Jak jsme nepříznivý vývoj změnili?
- Přesunuli jsme marketing na FacebookMarketing na Facebooku má neskutečnou moc. Mohli jsme oslovit statisíce lidí v ČR s produktem, který by je vlastně nikdy nenapadlo vyhledávat.
- Mluvili jsme jejich řečíPřesně jsme věděli, kdo je naše cílová skupina: rodiče. Podle toho jsme i komunikovali naše reklamy. Dokázali jsme rodičům vysvětlit, jaké hlavní výhody naše produkty mají.
- Pracovali jsme s cílovou skupinouTo, že uživatel přišel na náš web, neznamenalo, že máme vyhráno! Stále jsme byli ve spojení a prohlubovali vztah s cílovou skupinou, aby dokončila svůj nákup nebo se vrátila a nakoupila opětovně.
- Řekli jsme si, co je opravdu důležitéKuba neměl na propagaci připravené miliony, jelikož to byl nový e-shop. Proto jsem udělal plán, který jasně říkal, čeho se musíme držet. Co je podstatné a přinese tržby. A naopak, na čem můžeme ušetřit.
- Škálovali jsmeBedlivě jsem sledoval data a přidával rozpočet do kampaní, které byly efektivní. Díky tomu jsme maximalizovali návratnost investice (ROAS).
A výsledek?
Facebook a Instagram byl jediný kanál, který Kubovi dokázal přinášet tržby.
Díky efektivnímu řešení jsme se spojili s cílovou skupinou a vybudovali s ní stabilní vztah.
A přitom stále poslouchám, že na Facebooku není výkon...
Hledal jsem způsob, jak nastartovat můj e-shop, který byl v rozjezdu a ještě neprosperoval. Po pár marných a drahých pokusech s PPC a SEO experty mi byl doporučen Darek, který mi pomohl prostřednictvím reklamy na Facebooku a Instagramu proměnit můj e-shop na profitabilní a oblíbený v očích mé cílové skupiny. Jsem moc rád za naši plodnou spolupráci. Darka mohu jen a jen doporučit.
Kuba, projekt Drkh.cz
Pomohl jsem již více než 65 podnikatelům a firmám. O jaké typy projektů se jednalo? E-shopy, realitní makléře, restaurace, právní společnosti, kadeřníky, dělníky, fotografy, grafiky, designerská studia, autosalóny, finanční poradce, hudební a komiksové festivaly a další. Byl jsem svědkem toho, jak špatně nastavený marketing na sociálních sítích prodělává desítky tisíc až miliony korun měsíčně.
Většina klientů mě oslovila s tím, že potřebují JEN zkouknout kampaně a provést základní audit. Případně chtěli ukázat nějaký základ ve správě sociálních sítí s tím, že o zbytek se už postarají sami. Pravdou je, že následně se téměř všichni stali mými klienty, jimž jsem mohl v rámci cílené spolupráce ukázat, v čem spočívá tajemství úspěchu.
CO JE TEDY TÍM "TAJEMSTVÍM" ÚSPĚCHU?
Představuji vám - Social Media Bootcamp - první krok k ziskovému marketingu na sociálních sítích, který 99% lidí neudělá.
Unikátní online trénink, který obsahuje vše, co potřebujete vědět a udělat, aby vám sociální sítě generovaly tržby a přinášely nové zákazníky na denní bázi.
Je to rádce, kterého byste byli bývali potřebovali už dávno. Je to učitel, který vás povede k úspěchu.
Rozhodl jsem se ho vytvořit po téměř šesti letech své praxe specialisty na sociální sítě. Důvod byl zřejmý - pomoci, co nejvíce lidem, kteří se snaží, ale nevědí, jak to dělat správně a efektivně. Byl jsem svědkem toho, jak lidé bojují, vynakládají spoustu energie i času, aniž by tím něco získali. Ztrácejí tisíce a tisíce korun, dokud si neřeknou: "Kašlu na to, nefunguje to." A setkal jsem se i s těmi, kteří to raději nezkusí vůbec.
Mnoho firem a podnikatelů sociální sítě nemá rádo. Je to ovšem jediné místo, kde každý den můžete oslovit přes polovinu naší republiky nebo třeba i polovinu světa. Místo, kde lidé dobrovolně tráví svůj čas. Pokud se nad sociálními sítěmi dokážete správně zamyslet a vědět, jak zde fungují jednotlivé procesy, pak se vám otevřou zcela nové možnosti. Takové možnosti, které můžete právě VY využít pro své podnikání! Přidáte se tak na stranu těch, kteří díky sociálním sítím získávají nové zákazníky, a zvyšují tak své tržby každý den. Zní vám to dobře?
Pak je tento kurz právě pro vás!
Co díky Social Media Bootcampu získáte?
- Postup, jak na sociálních sítích prodávat, získávat nové zákazníky a generovat tržby.
- Dozvíte se know-how, díky kterému budete vědět CO přesně chcete dělat a PROČ to chcete dělat.
- Zjistíte, jak tvořit zajímavý obsah, který bude lidi na sociálních sítích bavit. Naučíte se, jak nastavit ziskovou reklamu, díky které získáte nové a loajální zákazníky.
- Ušetříte spoustu času a peněz! Nemusíte se bezpočet hodin vzdělávat nebo platit tisíce za soukromé konzultace. Během pár hodin získáte celostní přehled a know-how pro efektivní social media marketing.
- Otevřou se vám zcela nové možnosti, které můžete dále využít pro jakýkoli projekt.
Z čeho se kurz skládá?
1. trénink: Jak přemýšlet nad sociálními sítěmi a prodávat na nich
V první části si vysvětlíme, jak se uživatelé na sociálních sítích chovají a co od nich očekávají. Na základě těchto informací si ukážeme, jak nad marketingem na Facebooku a Instagramu přemýšlet a využít jej pro prodej svých produktů a služeb.
Dále vám prozradím tajný typ reklamní kampaně, který je extrémně efektivní a téměř nikdo jej v ČR nevyužívá.
Získáte potřebné know-how, abyste si sociální sítě podmanili a ony vydělávaly vám, ne vy jim.
Upřímně, tohle je právě to, co 99% lidí neudělá. Nepodívají se na sociální sítě ze širší perspektivy a rovnou začnou bezhlavě jednat. Díky této části budete připravení podívat se detailně na jednotlivé části Facebook marketingu a naučíte se, jak je přesně a efektivně využít.
2. trénink: Obsahový / organický marketing tak, aby měl smysl
V druhé části konečně zjistíte, proč a jak efektivně přidávat posty, jaký je jejich cíl a jak udělat post-plán, který vám ušetří hromadu času.
Vysvětlíme si, k čemu je organický (neplacený) marketing a jak jej využít pro váš projekt. Věděli jste, že můžete zákazníky získávat i bez placené reklamy?
Ukážeme si příklady, kdy organický marketing dokonce získává větší % zákazníků než ten placený.
POZOR! Díky této části ušetříte spoustu času! Nebudete trávit hodiny vymýšlením příspěvků na váš profil, který nakonec stejně nikdo neuvidí.
Už přemýšlíte, jak tento ušetřený čas využijete? 🙂

3. trénink: Kouzlo výkonnostního marketingu
Třetí část je má oblíbená! Ukážu vám, jak se tvoří reklamní kampaně. Takové, které přinášejí výsledky v podobě nových zákazníků a tržeb, ne lajků a komentářů.
Ukážu vám, jak využít neobyčejnou sílu Pixelu. Jak segmentovat kampaně, tak aby vám už neutekl žádný zákazník. Jak přemýšlet nad kreativou a jak psát texty, které zaujmou.
V tomto kroku se již finálně oddělíte od drtivé většiny podnikatelů a firem, kteří třeba i využívají reklamu na Facebooku, ale rozhodně ne její plný potenciál.
4. trénink: Propojení obsahového a výkonnostního marketingu zaručující využití plného potenciálu sociálních sítí + BONUS!
Čtvrtá část už bude třešničkou na dortu. Z předchozích tréninků již budete vědět, jak efektivně tvořit obsah a jak tvořit profitabilní reklamu.
Co dalšího ještě potřebujete vědět?
To, jak účinně propojit obsahový a výkonnostní marketing!
Když už si dáte práci s obsahem i reklamou, byl by hřích toho nevyužít a nepropojit tyto dvě části. Jednak tím budete maximalizovat efektivitu vašeho Facebook marketingu a za druhé tím strčíte vaši konkurenci do kapsy!
A navíc získáte BONUS! Ukáži vám můj tajný funnel (prodejní cestu),
která funguje a získává mi pravidelně nové zákazníky.

Sečteno a podtrženo
V jednom jediném kurzu získáte komplexní postup, jak z marketingu na sociálních sítích udělat svou tajnou zbraň.
Čekají vás čtyři tréninky! Každý týden jeden trénink v rozsahu cca 2 hod.
To zaručí, že budete mít dostatek času všechny informace vstřebat a snadno jim porozumět.
Nejedná se o kurz typu "Klikni sem, Klikni tam".
Cílem Social Media Bootcampu je naučit vás vnímat sociální sítě ze širšího hlediska, tak abyste mohli využít jejich plný potenciál.
Vytvořit obsah, který pobaví. Nastavit kampaně, které prodají.
Za každé příležitosti. Pro jakýkoli projekt.
Zjistíte, jak najít své nové zákazníky a vybudovat s nimi dlouhodobý vztah.
Získáte 6 leté know-how, se kterým můžete dále pracovat
a začít pomocí sociálních sítí konečně vydělávat.
Nezáleží v jakém jste odvětví!
Tyto postupy platí pro všechny podnikatele a firmy na sociálních sítích.

To není všechno. Navíc ke kurzu dostanete 3 unikátní bonusy, které vám pomohou
s marketingem na sociálních sítích!
Bonus č.1: Pracovní sešit - Kdo je moje cílovka?
Tento jedinečný pracovní sešit vám pomůže uvědomit si, kdo je vaše cílová skupina! Přehledně si rozepíšete, pro koho obsah a reklamní kampaně tvoříte.
To, že se jedná o naprosto zásadní věc, pochopíte během kurzu, až se postupně seznámíte se zásadami úspěšného social media marketingu.
Víte, že 99 % lidí tvoří obsah na sociální sítě, aniž by přesně věděli, kdo je jejich cílová skupina?
To nebude váš případ!

Bonus č.2: Alfa-Omega marketingu na Facebooku a Instagramu
S tímto bonusem se dozvíte, jak získat při tvorbě reklamních kampaní maximální šanci na úspěch.
Pomůžu vám zvědomit, v čem spočívá síla vašeho produktu / služby a jak toho můžete využít při obsahu i placenné propagaci.
Díky tomuto bonusu pro vás bude mnohem jednodušší zacílit reklamu a napsat text, který prodává.

Bonus č.3: Ověřený funnel, který generuje nové klienty
Ve čtvrtém tréninku dostanete již zmíněný mnou ověřený funnel, díky kterému jsem získal mnoho nových klientů.
Díky těmto třem bonusům si můžete být jistí, že váš první krok k úspěšnému marketingu na Facebooku a Instagramu bude ten správný!
Určitě vás zajímá, kolik tento kurz stojí. Mám pro vás skvělou zprávu. I když z referencí a zpětných vazeb vím, že právě to know-how, které vám v kurzu předám, vydělává mým klientům statisíce až miliony korun na měsíční bázi...
NEMUSÍTE PLATIT X TISÍC ZA OSOBNÍ KONZULTACE SE SPECIALISTOU
Online program Social Media Bootcamp vám ukáže postup, díky kterému konečně zjistíte, jak sociální sítě fungují, jak najít nové zákazníky a zvýšit své tržby. Cílem je porozumět tomu, jak spolu jednotlivé části souvisí a jak je ideálně využít.
Čtyři dvouhodinnové tréninky plné know-how! Každý týden jeden trénink a informace prezentované postupně tak, aby vám do sebe vše jednoduše zapadlo.
Můžete si je pouštět znovu a znovu a přitom...
...cena je pouhých 5690 Kč
Pokud byste díky kurzu získali:
- Postup, díky kterému budete vědět, jak prodávat na sociálních sítích
- Know-how, jak oslovit nové relevantní zákazníky se zájmem o váš produkt / službu
- Strategie, díky kterým zjistíte, na co se musíte na sociálních sítích soustředit, abyste získali výsledky
- Jasnou vizi, jak tvořit obsah, který má smysl a buduje vztah s vaší cílovou skupinou
- Informace, jak si určit svou cílovou skupinu a komunikovat s ní tak, abyste vzbudili zájem
- Tajné tipy, které jsem doposud s nikým nesdílel
- Úsporu času a znatelně méně stresu, protože víte CO přesně děláte, PROČ to děláte a jaké výsledky očekáváte
Stálo by to za to?
Pokud je vaše odpověď ano, pak mám pro vás výbornou zprávu.
Jelikož tento rok není pro řadu podnikatelů zrovna příznivý, a rád bych podpořil co nejvíce z vás, nabízím vám slevu ve výši
35%
Celý balíček kurzu - Social Media Bootcamp obsahuje:
ON-LINE KURZ: Social Media Bootcamp - čtyři tréninky, které vás provedou tvorbou úspěšného marketingu na sociálních sítích
BONUS 1: Jedinečný pracovní sešit - Kdo je moje cílovka?
BONUS 2: Alfa-Omega marketingu na sociálních sítích - návod, který maximálně zvýší šance na váš prodej
BONUS 3: Ukázka funnelu (prodejního postupu), který vám pomůže najít nové zákazníky v jakémkoli odvětví
Nyní získáte za
5690 Kč
3690 Kč
Tato cena je platná pouze do neděle 15.9.2020! Případně do té doby, než si kurz zakoupí prvních 100 z vás.
Začínáme v úterý 15.9.2020, kdy vám přijde
do vaší emailové schránky 1. trénink!
Akce platí ještě
Případně pro prvních 100 z vás, kteří jdou rovnou do akce!
Pak se cena zvýší.
Momentální obsazenost kurzu za zvýhodněnou cenu:

NIC NERISKUJETE
Jsem si zcela jistý, že vám tento kurz s marketingem na Facebooku a Instagramu pomůže a bude mít pro vás reálnou hodnotu.
Pokud získáte opačný dojem, napište mi do 48 hodin od zveřejnění prvního tréninku a já vám vratím peníze.
PROMĚŇTE SVÉ SOCIÁLNÍ SÍTĚ V LAPAČ NOVÝCH ZÁKAZNÍKŮ!
Nenechte si utéct příležitost, jak své sociální sítě přeměnit v efektivní
marketingový nástroj, který vám může změnit život.
Oddělte se jednou pro vždy od těch, kterým sociální sítě nefungují.
Možná se ptáte, zda je pro vás kurz vhodný, když... :
... jste ještě s marketingem na Facebooku a Instagramu vůbec nezačali
ANO. Díky tomu, že jste s marketingem na sociálních sítích ještě nezačali, získáte možnost přistupovat k sociálním sítím správným způsobem hned od samého začátku.
... za sebou máte už nějaká školení a dozvíte se ještě něco nového
ANO. V tomto kurzu se zaměřuji na komplexní Facebook marketing. Předávám vám know-how, jak já sám nad sociálními sítěmi přemýšlím, co mi funguje, jaké jsou principy úspěšného social media marketingu. Zaměříme se na více částí. Nebude to jen o reklamě a nebude to jen o obsahu. Ukážeme si sociální sítě jako celek, díky čemuž získáte širší perspektivu.
... nemáte čas vzdělávat se desítky hodin
ANO. Kurz je navržen tak, aby vám zabral maximálně 2h týdně! Tréninky na týdenní bázi jsou podle mě tím nejefektivnějším způsobem, jak informace jednoduše pochopit, mít dostatek času je vstřebat a otestovat v praxi.
... nebudete mít zrovna čas ke konci srpna
ANO. Kurz vám zůstane na vaší nástěnce a můžete se k němu kdykoli vrátit.
... si na marketing vůbec nevěříte (nejste technický typ)
ANO. Vše si ukážeme srozumitelně a přehledně. Navíc budete mít možnost doptat se v živém vysílání na konci kurzu, kdy vám rád odpovím na vaše otázky.
... jste na sociálních sítích už aktivní
ANO. Pokud cítíte, že vám sociální sítě nepřináší výsledky, které byste chtěli a zároveň cítíte, že vám uniká širší kontext, jak jednotlivé části marketingu na Facebooku a Instagramu fungují, pak právě Social Meida Bootcamp může být to pravé - ať už pro váš vlastní projekt nebo pro projekty vašich klientů.
Nyní máte jedinečnou možnost vstoupit do Social Media Bootcampu za zvýhodněnou cenu!
Možná se ale ptáte proč byste mi měli důvěřovat?
Tento online kurz beru jako velký závazek vůči všem, kdo si jej zakoupí.
Vložil jsem do něj maximum svého úsilí a know-how.
Jasným cílem je pomoci vám uspět! Stejně tak, jako pomáhám svým klientům.
Dovolte tedy, abych se vám na závěr ve stručnosti představil.
Tvůrce Social Media Bootcampu
Darek Golebiowski - Specialista na marketing na sociálních sítích
V odvětví social media marketingu se pohybuji šestým rokem. Pomohl jsem již více než 80 podnikatelům a firmám. Proinvestoval jsem více, než 70 milionů korun skrze Facebook marketing.
Byl jsem hlavou sociálních sítí pro historicky první Comic-Con Prague. Spolupracoval jsem s přímým partnerem Facebooku, Business Factory, kde jsem spravoval projekty jako je Citroen, Prima, dále také světově populární brandy jako Sisters, N.bar a 1847formen. Pomohl jsem desítkám e-shopů zvýšit jejich tržby a desítkám projektů najít nové zákazníky.
Mou práci dokonce zařadil Facebook do svých success stories.
Níže uvádím loga některých projektů, na kterých jsem spolupracoval / spolupracuji.
V neposlední řadě také nahrávám podcast Businessology CZ, který si můžete poslechnout na Apple podcasts, Spotify i YouTube.


Jdete do toho?
Akce platí ještě
Případně pro prvních sto z vás, kteří jdou rovnou do akce! Pak se cena zvýší.
Momentální obsazenost kurzu za zvýhodněnou cenu: